از زمانی که اینستاگرام در تمامی کشور ها پر استفاده شد، شرکت اینستاگرام تصمیم گرفت که برای بهتر شدن این شبکه اجتماعی الگوریتمی طراحی کند.
در گذشته کسی که هزار نفر فالوور داشت، حداکثر میتوانست دو هزار نفر دنبال کننده داشته باشد، مگر اینکه در دنیای واقعی معروف باشد! (مثل مایکل جکسون!)
ولی امروزه صفحاتی با موضوعات مختلفی دیده میشود که دارای میلیون ها فالوور و بازدید کننده هستند و این بازدید کننده ها را در همین اینستاگرام جذب کردند، راستی دلیل این در چیست؟

همانطور که میدانیم، قابلیت هشتگ تقریبا در تمامی شبکه های اجتماعی وجود دارد که برای وصل کردن صفحات به یکدیگر مورد استفاده قرار میگیرد. از آنجایی که در الگوریتم های قبلی اینستاگرام استفاده کردن از هشتگ های زیاد و پر استفاده برای پست شما سودمند بود ولی امروزه این امر برای پیشرفت پیج شما بسیار آسیب میرساند.

در الگوریتم جدید اینستاگرام، استفاده کردن کمتر و دقیق از هشتگ های اینستاگرام بسیار میتواند برای پیج شما مؤثر باشد، و این امر میتواند در به اکسپلور رفتن پست شما بسیار تاثیر گذار باشد. پس بریم برای بررسی کردن فاکتور های مهم استفاده کردن از هشتگ:

1. تعداد درست:

در بیشتر پیج های اینستاگرام دیده میشود که برای پست خود ده ها هشتگ استفاده میکنند ، این کار بسیار نامناسب است و اگر این کار را چند بار انجام داده باشید اینستاگرام پیج شما را spamدر نظر خواهد گرفت!
پس بهتر است برای هر پست حداکثر دو یا سه عدد هشتگ در نظر بگیرید!

2. مرتبط بودن:

فاکتور دیگری که در انتخاب هشتگ میتواند بسیار تاثیر گذار باشد مرتبط بودنِ هشتگ شما با پست شما میباشد!
یعنی برای پستی که در مورد کریستیانو رونالدو میباشد، نباید از هشتگ های #مسی ، #راموسو. استفاده کرد! و یا دیده میشود که زیر پست ها با هشتگ های میلیونی نظیر #خوب ، #زیبا و. پر میشود ، این کار اصلا درست نیست!

3. تعامل با پیج:

اشتباه دیگری که در بسیاری از پیج ها دیده میشود استفاده کردن از هشتگ های بسیار پر مخاطب در پیج هایی دارای مخاطبان کم است، که این کار اصلا هیچ سودی برای پیج شما نخواهد داشت!

برای پیجی که دارای ده هزار فالوور است استفاده کردن از هشتگ هایی در بازه ده هزار تا صد هزار مخاطب صحیح میباشد و استفاده کردن از هشتگ هایی که میلیونی میباشد نادرست است و هیچ سودی برای شما نخواهد داشت، در حقیقت هشتگ های میلیونی برای پیج های میلیونی مناسب تر است!

4. دقیق بودن:

آخرین فاکتوری که میتواند تاثیر گذار باشد دقیق تر بودن هشتگ است.
برای مثال اگر شما پستی راجع به پسر رونالدو میگذارید بهتر است از هشتگ #پسر_رونالدو استفاده کنید زیرا کسانی که دنبال عکس پسر رونالدو هستند،بجای سرچ کردن #رونالدو ، #پسر_رونالدو را سرچ خواهند کرد!

فاکتور های استفاده صحیح از هشتگ اینها هستند. امیدوارم از این پست نهایت استفاده را برده باشید!

جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به کانال تلگرام و یا صفحه اینستاگرام بنده بپیوندید!


وبلاگ شخصی ایلقار مددی هشتگ ,استفاده ,های ,پیج ,اینستاگرام ,پست ,از هشتگ ,استفاده کردن ,هشتگ های ,کردن از ,که درمنبع

چگونه از هشتگ استفاده کنیم؟

چگونه از اینستاگرام درآمد داشته باشیم؟

5 راه افزایش فالوور واقعی اینستاگرام

چگونه استوری دیگران را استوری کنیم؟

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

deltagoonagoon معرفی کالا فروشگاهی ماهنامه دانش آموزی تلاش خرید اینترنتی قطعات بیل مکانیکی 220 فروشگاه خرید اینترنتی AFRAGRAF آموزش برنامه نویسی به زبان ساده انجمن صنفی راهنمایان گردشگری استان قم Career Convey